Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament dels Plans de Sió rep una subvenció del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya 2020-2024 i renova l'enllumenat públic de les poblacions de Concabella, Les Pallargues i Hostafrancs.

Logotip

DIMARTS 28 FEBRER 2023

Durant el passat 2021 es va dur a terme al municipi la renovació de l'enllumenat públic de les poblacions de Concabella, Les Pallargues i Hostafrancs. Aquesta actuació inclou la substitució de les llumeneres actuals de vapor de sodi per noves llumeneres de tecnologia LED molt més eficients. A més, es van renovar la instal·lació elèctrica afectada així com els quadres de subministrament.

L'obra executada ha ascendit a 366.468,95 €. Aquesta obra s'ha finançat en un 50% amb els fons europeus FEDER corresponents al programa per a projectes d'Inversió que afavoreixin el pas a una economia baixa en carboni (FEDER-POPE 2014-2020), Diputació de Lleida i Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC).

El consum inicial era de 80.072  kWh i un cop reformada la instal·lació és de 32.233 kWh. A conseqüència d'aquesta reforma l'estalvi energètic associat al consum d'enllumenat públic és del 59,74 % a més a més de millorar considerablement el confort visual de l'entorn.

Amb la col·laboració "UNA MANERA DE FER EUROPA":