Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ban de l’Alcaldia

FAIG SABER: Davant la situació d’elevat risc d’incendi que generen les altes temperatures durant els mesos d’estiu, i per tal d’evitar situacions de perill, l’Ajuntament fa una crida a tots els propietaris de terrenys i es demana la seva col•laboració per tal que prenguin les mesures necessàries per mantenir-los nets.

DIVENDRES 05 JULIOL 2019

Els propietaris de finques rústiques, solars i immobles amb patis interiors estan obligats a mantenir-los en condicions de neteja, salubritat, seguretat i ornament públic. Per això instem a desbrossar, netejar i arranjar les propietats si no estan en bones condicions i fer-ho de manera «immediata», així com « repetir aquestes accions amb la freqüència necessària per garantir el bon estat de conservació durant tot l'any».

A més, si són finques rústiques en contacte amb nuclis de població, edificis i instal·lacions, caldrà garantir l'existència d'una franja de protecció al seu entorn de 25 metres d'amplada, lliure de vegetació seca i amb la massa arbòria aclarida.

Plans de Sió, 1 de juliol de 2019

L’Alcalde