Dimecres, 23 De Agost De 2017

Cloenda de les activitats del Maletes de coneixements a Els Plans de Sió

Acte de cloenda de les activitats del Maletes de coneixements a Els Plans de Sió el dimecres 21 de juny.

Cloenda de les activitats del Maletes de coneixements a Els Plans de Sió

Són dues de les activitats del projecte Maletes de coneixements, un projecte comunitari de l'Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Segarra, impulsat per l'Oficina tècnica d'inclusió social i el Servei d'Informació i Atenció a les Dones.

L'objectiu és fomentar la realització d'activitats en municipis petits per tal de, per una banda dinamitzar els espais de relació entre la seva població i a la vegada, fomentar que persones col·laboradores, puguin transmetre els seus coneixements.

El Club de lectura, que s'està realitzant des del 2013 i dinamitzat per la Mercè Viladrosa de Tuya, responsable del Servei Comarcal de Català, amb la col·laboració de la Biblioteca comarcal Josep Finestres, amb la cessió de llibres de lectura.

El Club s'ha dut a terme els divendres de les 17 a 19 hores, cada quinze dies, (aprox.) al Castell de Concabella. Hi assisteixen 8 dones.

I les classes de català, dutes a terme per la Carme Ricart, professora de català.

Les classes de català van començar el novembre de 2015 i es realitza tots els dijous, a partir de les 17 hores, també al Castell de Concabella. La tècnica de català, Mercè Viladrosa, ha assessorat a la Carme per dur a terme les classes. Hi ha participat 7 dones.

A l'acte va assistir les conselleres del Consell Comarcal, Rosa Ribas i Nuria Magrans com també, lalcalde de Plans de Sió, Xavier Pintó.

Dilluns, 26 de juny.

Àrea de Comunicació