Divendres, 23 De Juny De 2017

2017

Molt bon acollida a la Sessió nocturna de descoberta de ratpenats als Plans de Sió

Divendres, 12 de maig al vespre es va realitzar la sessió nocturna de descoberta de ratpenats als Plans de Sió. Aquesta activitat s’engloba en el projecte liderat per la iniciativa Espais Naturals de Ponent.

El Consell Comarcal de la Segarra a través de làrea de Promoció Econòmica hi forma part. De forma coordinada amb lAjuntament dels Plans de Sió es treballa amb aquestes iniciatives per impulsar el territori i el Castell de Concabella com a espais dinterès.

Lactivitat de descoberta de ratpenats es va iniciar a les 8 del vespre i de forma paral"lela es podia consultar lexposició Espais Naturals de Ponent ubicada al mateix Castell de Concabella.

Lactivitat va consistir en una sortida nocturna per a poder descobrir els ratpenats que ens sobrevolen a les nits destiu i es va projectar coincidint amb el dia de leducació ambiental, a lEspai Natural de Plans de Sió.

Lactivitat va combinar les explicacions teòriques de lexpert sobre aquests desconeguts mamífers, amb lemoció de poder-los escoltar i veure gràcies als aparells científics que sutilitzen per a poder-los estudiar de primera mà. Lactivitat va tenir molt bona acollida. I ja és la segona que simpulsa als Plans de Sió, lanterior va ser lanellament científic docells, el passat mes dabril.

Carlota Bartra Àrea de Comunicació  - comunicacio@ccsegarra.cat