Dissabte, 18 De Novembre De 2017

2017

1món.cat va recórrer els Castells de la #Segarra fent-nos disfrutar del paisatge, la cultura i descobrint-nos la figura de Manuel de Pedrolo.

No et pots perdre el programa! Mira el programa sencer a: http://ow.ly/K5W230av8Ku

La Xarxa de TV locals de Catalunya al castell de Concabella.

El passat diumenge 2 d'abril  la Xarxa de TV locals de Catalunya van realitzar el programa 1món.cat en directe des del Castell de Concabella. Durant dues hores, de les quatre a sis de la tarda, es van realitzar entrevistes a diferents persones vinculades al castell de Concabella, al municipi de Plans de Sió i a la Segarra en general.

Entre els entrevistats cal destacar a Adelais de Pedrolo, que va parlar del seu pare lescriptor Manuel de Pedrolo i del centre dinterpretació que porta el seu nom, situat al castell de Concabella; lalcalde de Plans de Sió, Xavier Pintó i el conseller comarcal de turisme Vicenç Roig.

El conseller de turisme va destacar la importància dels castells de la Segarra en làmbit turístic, de les accions promocionals que es duran a terme en aquest monuments, com la propera desfilada al castell de les Sitges; de lestat de conservació dels castells i futures accions per recuperar-los i obrir-los al públic. També de diferents recursos turístics com rutes, visites guiades i festes, ja que són un atractiu important de cara els mesos de primavera i estiu.

Lalcalde de Plans de Sió va comentar la bona sintonia i entesa que hi ha entre LÀrea de Turisme del Consell Comarcal de la Segarra i lajuntament de Plans. Aquesta bona entesa es fonamental a lhora de programar les accions que es duen a terme conjuntament.

1 món.cat és un programa que semet cada cap de setmana en un poble, comarca o esdeveniment singular, per donar a conèixer la diversitat i la riquesa del país, explicades des de la proximitat i amb els ulls dels seus protagonistes. Cultura, gastronomia, patrimoni i les històries dels personatges més entranyables tenen cabuda durant dues hores en directe fetes per les televisions, amb el suport de lequip de la Xarxa.

Àrea de Turisme del Consell Comarcal.