Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

• El Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana actuarà al Castell de Concabella
  • 2019-11-05T08:35:00+01:00
  • 2019-11-09T22:00:00+01:00
  • El Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana, dirigit pel cerverí Xavier Puig, actuarà al Castell de Concabella dissabte que ve, dia 9 de novembre, a les 7 de la tarda. Serà el darrer concert del XV Festival de Música Castell de Concabella, organitzat per l'associació cultural Amics del Castell de Concabella i l'Ajuntament dels Plans de Sió. Presentarà el programa Tradició i creació: 150 anys de música coral catalana, que estrenarà a Concabella. El concert serà enregistrat en directe per Catalunya Música. El Cor de Cambra, que té el Premi Nacional de Música de la Generalitat de Catalunya, és un dels cors professionals amb més prestigi d'Europa. Col•labora amb les més prestigioses orquestres i òperes nacionals i internacionals i amb els directors més destacats del segle XXI. Pel que fa a Xavier Puig, des del 2018 és el director titular de l’Orquestra Simfònica del Vallès i director principal del Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana. També dirigeix l’Orquestra de Girona i el Cor de Cambra de l'Auditori Enric Granados de Lleida. Ha dirigit durant vint-i-cinc anys la Coral Ginesta de Cervera i el Murtra Ensemble, dedicat a la música del segle XX. També va ser el director artístic de les sis primeres edicions del Festival de Pasqua de Cervera, dedicat a la música clàssica catalana, que va fundar el 2011.
Cartell del XV Festival de Música del Castell de Concabella
Castell de Concabella
  • Quan 05/11/2019 a 08:35 a 09/11/2019 a 22:00
  • On Castell de Concabella